Nystart 2013 Dag 7

2013-01-07
Temp: -7°
 
Ny arbetsvecka och nu är det lääänge innan vi har mera ledighet.
Men det känns ändå skönt fakiskt för då går tiden lite fortare.
Ikväll så åkte Ida åka tillbaka till Vännäs men turligt nog blir hon bara där i en vecka sedan skall hon komma hem och praktisera i 3 månader så det känns faktiskt nice.
Sedan så städade man bort Julen ikväll och det kändes skönt.
Tog mig årets första Löprunda ikväll också för att "testa" hälsenorna lite och ja må säga att övningarna har gett resultat för det onda kändes knappt men jag skall skynda långsamt, (tror jag :-)
 
Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med havrekli, kanel och Emmas Musli
Mellanmål: Fullkornfralla med Ost
Lunch: Äggtortilla med champinjoner och vv korv
Middag: Inbakad fläskfile och sallad
 
Dagens Motion:
5,04 km Löpning (30,34 min)
 
Vikt: 81,4 kg (+0,5)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0