Nystart 2013 Dag 8

2013-01-08
Temp: -3'

Blev en händelserik kväll/ natt igår/ idag. 21:30 får jag ett sms från min dotter Ida som åkte hem igår där hon skriver att hon var rädd att Tåget inte skulle stanna i Vännäs som det alltid brukar göra. Jag sa till henne att prata med någon och sedan ringa mig. Hon ringer efter 5 minuter och säger, PAPPA Jag är i Vindeln och det går inget tåg mera ikväll till Vännäs!!! Hon kolla bussar men gick bet. Jag började ringa taxi men inget napp, ringde ett hotell i Vindeln men ingen plats. Ja va gör man då, jo man ringer frugan som är på jobbet och säger till henne att hon måste sluta så att jag kan hämta henne så hon kan vara hemma med hanna och själv tar jag bilen och så  blåser man 16 mil enkel väg till Vindeln kl. 22:00 för att hämta min strandsatta 18 åriga dotter. Ja inte faan lämnar jag henne själv en natt på en tågstation i Vindeln. 00:15 var jag framme och hon var hemma i sin lägenhet vid 01:00 och själv låg jag i min egen säng 02:40 så det blev ändå 4,5 timmes sömn :-)
Jag säger bara "Mis Hijas son mi vida"

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: fullkornsfralla med ost
Lunch: blev ingen
Middag: Kebabsallad

Ingen Motion idag!

Vikt: 80,1 kg (-1,3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0