Nystart 2013 Dag 9

2013-01-09
Temp: -3°
 
Trött SÅÅÅÅ innihelvete var jag idag. Satt och halvsov under hela förmiddagen på Jobbet och trots måånga koppar kaffe blev det inge bättre.
Tog mig en joggingrunda på 5 km och jag kan lova att det var skönt med frisk luft.
Sedan blev det nån timme i tvättstugan, vi har ju en 18 årig dotter som skall bo hemma i 3 månader och då dubblas nästan tvättmängden :-)
 
Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Fullkornsmacka med ost
Lunch: Kycklingkorv och stekt ägg
Middag: Durumpasta och Köttfärssås
 
Dagens Motion:
5 km Löpning
 
Vikt: 80,6 kg (+0,5)

Kommentarer
Postat av: Josefin Zetterström

Härligt att se att du är igång igen, Roger!
Själv går det så där. Gick upp sju kilo i somras som jag ännu inte har blivit av med. Nu sneglar jag på kära gamla Dukandieten igen för jag vet hur bra den är. Här är jag på din blogg och blir inspirerad av att du fortsätter med Dukan. Jag kollade lite på vad du äter om dagarna och hittar ex smördegsinbakad fläskfilé, durumpasta och fullkornsmacka. Inget av det är ju godkänt i dieten, hur har du lagt upp din viktminskning? Kör du inte rent av Dukan eller hur gör du?
Hoppas att allt är bra annars och att du är lika duktig på löpningen som du var innan.

2013-03-12 @ 09:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0