Årets sista Mål blir tyvärr Ej av!!!!!

Mitt andra mål detta år var att springa HK-Halvmara den 3 augusti men nu har jag tagit mitt furnuft till fånga och ändrat distansen till en kvartsmara istället 😕
Varför kan man då fråga sig?
Först och främst så har min träning inte blivit som jag planerat senaste månaderna och det beror inte på lathet utan att det varit annat som varit viktigare som vår dotters student och Bal samt hennes flytt hem som tagit en stor del av min träningstid, men det har också varit lite skador, förkylning m.m som gjort att jag tagit detta beslut.
Jag får helt enkelt förbereda mig för 2014 och sätta upp nya mål och försöka träna smartare för att hålla skadorna borta. Ska bland annat försöka lägga in ett styrkepass varje vecka och då blir det cirkelfys eller nått skivstångspass. Ska också försöka Bungy Pumpa lite oftare helst varje dag som alternativ träning till Löpningen!
Så nu är det bara att tänka framåt för det som varit går ändå inte att ändra på!
// Roger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0