Nervositeten börjar smyga sig på.

Efter att jag igår uppdaterade bloggen så slog det mig att faan det är ju BARA 10 Veckor kvar tills jag skall springa Göteborgsvarvet!!!! 10 VECKOR !!!!!!
Det är nu nervositeten sakta men säker börjar smyga sig på och massor av frågor börjar dyka upp i mitt huvud.
1. Kommer jag att vara fullt frisk när det är dax.
2. Hinner jag träna tillräckligt så att jag är i toppform.
3. Kommer jag att nå mitt mål att komma under 1:50
4. Vars hämtar jag min nummerlapp..m.m, m.m
 
Ja jag kan lova att jag skall göra allt jag kan för att hitta lugnet och vara i topptrim då dagen D är här.
Och tur är att vi skall bo hos våra vänner Jocke och Helena i Alafors för då får jag be Jocke skjutsa mig dit jag ska för att vara säker på att jag inte missar starten :-)
 
Jag vill bara inflika en liten detalj.
Jag kör med en App som heter Runtastic som fungerar hur bra som helst.
Och nyligen satt jag och kollade hur mycket jag motionerat under 2012 och kom fram till följande.
 
Aktiviteter: 198 stycken (Innefattar Löpning, Bungy Pump, Promenader & Styrketräning)
Längd: 1426,11 km
Tid: 157 timmar & 3 minuter
Kcal: -102867
 
Just nu har jag uppnått följande under 2013
Aktiviteter: 43 stycken
Längd: 253,06 km
Tid: 29 timmar & 11 minuter
Kcal: -19935
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0