Svar till Josefine

Hej Josefine.
Jo jag kör Enligt dukan fortfarande!
Kör som fas 3 med 2 kolhydratsmåltider och 2 valfria måltider i veckan. Visst händer det att jag fuskar ibland men Måndag-fredag brukar jag vara 110% dukansk. Dvs att 2-3 dagar/ vecka äter jag fullkornsbröd med ost och inte 6 dagar som jag får göra.
Vad gäller löpträning förbereder jag mig inför Göteborgsvarvet som går den 18 maj. Springer ca 30 km/ vecka.
Jag gick också upp ca 7 kg från oktober till nyår. Men mitt mål efter nyår var att gå ner ca 0,4 kg/ vecka tills jag nått mitt utsatta mål igen och hitills har jag gått ner drygt 4 kg så jag håller 0,3 kg/ vecka vilket jag är nöjd med!
För info kommer min blogg mest inehålla träningsinlägg framöver men också dukan.
Hoppas du vill följa min blogg även i fortsättningen Josefin 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0