Vill ha Vår och Sommar Nuuuuu!!!!!!

-18,8° var det igår morse när jag skjutsade Carola till jobbet men sedan under dagen blev vädret härligt, solen sken hela dagen och temperaturen var runt -5° och det var underbart skönt, men just nu skiter jag i det för jag vill att snön skall försvinna!!!!!
 
Det är jätteskönt att starta en löprunda efter jobbet sådär vid halv 5 när temperaturen är bra men efter bara 30 minuter så sjunker temperaturen och det blir bara kallare och kallare och sen märker man att man har för lite kläder på sig och börjar frysa :-(
Så ikväll blir det att köra intervallpasset inne på Brux på löpbandet istället.
 
Vägde mig imorse och jag hade gått ner ytterlligare 0,5 kg så totalt har jag gått ner 3,8 kg sedan den 4 januari.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0