The Bottom is almost NÅDD :-//

Ja fy faan va det kan vända snabbt.
Efter att jag gått igenom alla faser med Dukan och nådde en vikt som jag inte trodde var möjlig så har jag succesivt ökat i vikt tyvärr.
Jag vägde nästan 89 kg när jag den 20 oktober 2011 startade med Dukan och efter 20 veckor hade jag gått ner 18 kg.
Min motion bestod av 5-6 km Bungy Pump vareviga dag oavsett väder och den energi jag hade var oootrolig.
Efterhand började jag löpträna och efter några månader kunde jag genomföra min första halvmara.
Nu har det gått över 2 år sedan starten och jag väger idag allt för mycket för att vara nöjd.
Så nu skall jag försöka komma igång med min träning igen och sätta upp små mål under vägen. Så nu skall jag starta upp bloggen igen och få skriva av mig när jag känner för det.
Mina inlägg kommer huvudsaken att handla om träning men det kommer säkert lite annat också.
// Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0