Trappan Dag 3

Dagens Vikt: 82,2 kg (-0,4)
 
Gårdagen flöt på kanonbra.
Bakade som sagt 2 stycken Fillimpor igår och imorgon Onsdag får jag åter igen avnjuta detta underbara bröd.
Jag gör så att jag delar varje limpa på mitten och fryser in så då räcker dessa i 4 veckor då man bara äter Bröd i 4 dagar.
Idag så får jag lägga till en Frukt men då jag inte är så förtjust i frukt så kommer jag att skippa det då man inte skall äta bananer vilket i princip är den enda frukt jag tycker om förutom äpplen då.
 
Blev Grillad kyckling idag IGEN på Lunchen men Nån kväll denna vecka blir det att starta Webern igen för då skall det Grillas. Ryggbiff, fläskytterfile, Kalkonfilé och kanske en eller annan Kycklingfilé.
Sedan är det bara att frysa in portions förpackningar så det bara är att plocka fram och värma 😋
Älskar min Weber 💖
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0