Trappan Dag 5

Dagens Vikt: 80,9 kg (-0,6)

Fy Faan va bra det går just nu 😂😂
Jag fullkomligt ÄLSKAR upplägget med Dukan Trappan och det är så Jävla lätt att hålla sig från att fuska 👍🏽👏🏽.
Igår så åt jag min vanliga frukost innehållande Lätt A-Fil, Kanel, 1 msk Vetekli, 2 msk Havrekli och 2msk Li frö/ Solrosfrön och 1 stort glas Vatten.
Lunchen bestod av Tacogratäng och grönsallad och Tzatsiki.
Middagen blev Webergrillad Ytterfilé, Grönsallad och Coleslowsallad.
Mellanmålet blev ett ägg.

Har tyvärr inte gått en enda minut under denna första vecka på Trappan men ändå ger det så bra resultat på vågen.

Denna 5:e dag startade jag men en riktig Lyxfrukost 😋

Så imorgon är det Vecko invägning och jag hoppas givetvis på att äntligen på att få nå 70 talet då det var lääänge sedan jag va under 80 kg 🙀.
Så nu är det full fart mot helgen och planerna för Lördagens Festmåltid är i Princip klara 😂😂😂
Det blir Hemgjorda 🍔 med 🍟, Saltgurka, Coleslow, Cheddar🧀 mm 
Jag skippar förrätten och efterrätten och tar ett par låg kalori 🍺 Istället 😜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0