Trappan Dag 6

Dagens Vikt: 80,9 kg (+-0)  Jävla Väckar Jävel 😡
 
Försov mig idag så jag glömde helt enkelt bort att väga mig innan jag käkade frukost så jag gjorde det istället direkt efter och då visade vågen samma som igår vilket va Possitivt 😀😀
 
Idag får jag lägga till Kolhydrater i form av Fullkornspasta eller Rå Ris men jag kan lova att det kommer INTE att Hända då jag bara skall försöka njuta av min fria Festmåltid 1 gång i Veckan :-)
 
Efter önskemål så kommer här gårdagens Måltider.

2 fillimpor med Ost och ägg

Lunchen bestod av Ytterfilé, sallad och Tzatsiki.


Och till Middag blev det Vitkålssoppa


Nu är det full fart mot Helgen och ikväll blir det Städning av Huset som gäller och Spotify på Hög Volym :-)
För övrigt i Helgen så blir det Byte av Bromsskivor och Bromsbelägg på min dotter Idas Bil samt att min Motorcykel skall in på verkstad för byte av kedja och drev.
Imorgon kväll kommer min Kompis Magnus å då jäklar skatt det grillas Hamburgare och spelas Kort :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0