Trappan V.2 (Dukan Vecka 17)

Har varit lite off här på bloggen några dagar så jag tänkte uppdatera lite!
I Söndags visade vågen 81,1 kg men så på Måndag efter min Proteindag så hade den jäveln ploppat upp till 82,1 kg.
Trots att jag var strikt på Söndagen så var kanske Lördagens intag inte bra 😬
 
Men men på Tisdags så vägde jag 81,6 kg och nu imorse så visade vågen 81,3 kg så det går åt rätt håll 👍🏽
 
Idag har jag ätit en god frukost bestående av 
Lätt A-Fil, Kanel, vetekli, Havrekli och frön samt en bit fillimpa med Philliost 3%-ig.
 
Till Lunch blev det Vitkålssoppa och andra biten fillimpa med Philliost samt lite Paprika och Sockerärtor!
 
Middagen bestod av Tacos men bara med sallad inga chips eller tortillabröd.
 
Återkommer på Fredag då det är sista fredagen i månaden och då blir det invägning samt kroppsmätning så håll tummarna 😉👍🏽👊🏽
 
Så här såg det ut på Måndag förmiddag här i Örnsköldsvik 🙀
Va kanonfint nä jag tog Hojen 07:00 till jobbet men sedan kom snön 👎🏽😼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0