Cruisefasen Dag 26

Dagens Vikt: 87,7 kg (+0,2)
 
Vad är det som händer :-(
7 hekto upp sedan i Fredags och ändå har jag inte fuskat förutom att ha ätit lite mindre samt kanske inte har varit så varierande i Kosten.
2011 hade jag denna vecka gått ner 0,8 kg på samma antal dagar och nu skiljer det 1,5 kg???
Iofs så är det ingen jätteökning men jag HATAR att man ska gå upp i vikt :-(

Dagens Måltider
Frukost: A-Fil med frön och 2 Carlsbröd m Philliost
Lunch: Kesogratäng m Kalkonbacon
Middag: Kyckling och keso
Mellanmål: 3 Carlsbröd m Philliost

Dagens Motion
30 min Snöskottning
20 min promenad med Gizmo
60 min promenad m Magnus å Gizmo
13.378 steg
10,41 km
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0