Cruisefasen Dag 27

Dagens Vikt: 87,4 kg (-0,3)
 
Idag har jag tagit ett tufft beslut som troligen kommer att göra en Väldigt fin och trevlig Människa ledsen och det beror på att jag inte är redo och inte har hittat mig själv ännu efter skilsmässan!
Och det sista jag vill är att såra någon men ibland måste man ta beslut som kan vara tuffa både för en själv och folk i sin omgivning. Så det jag vill säga till denna fina person är Tack för att jag fått lära känna dig och jag hoppas att du fortsätter att vara den du är och inte låta dig påverkas av andra.
Vem vet, våra vägar kanske korsas i framtiden och då får vi se vars vi båda står då. ❤️❤️❤️
 
Så nu har jag bestämt mig att jag vill Leva mitt liv, Göra vad som faller mig in, Vara en Fri Människa men ändå Vara en bra Pappa till Mina Barn, vara en mysig Morfar till mitt barnbarn Luna, vara en god son till mina Föräldrar, Vara en god vän till mina Vänner och ställa upp och hjälpa alla dessa i den mån jag kan och har tid.

Så nu övergår jag till detta 👍🏼

Så nu ser jag fram emot en viktnergång och laddar för mycket MC Åkning 2016.

Dagens Måltider
Frukost: A-Fil med frön
Lunch: Kalkon och keso
Middag: Kesobiffar och Keso
Mellanmål: Carlsbröd med Philliost

Dagens Motion
25 min Lunchpromenad med Gizmo
60 min promenad med Gizmo och Magnus
12.460 steg
10,27 km
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0