Cruisefasen Dag 28

Dagens Vikt: 86,8 kg (-0,6)
 
Igår så beställde jag en Resa till Rhodos i September och det skulle jag egentligen göra den dag jag ev nådde min drömvikt på 72,4 kg men det kan vara svårt att få tag på en resa i Juli med det Hotell jag vill bo på så gjorde jag slag i saken och bokade nu så att jag har ett mål att försöka nå 😀
 
Annars har denna dagen varit kanonbra, jag har besökt mina föräldrar och fick där en god Köttfärs soppa, dock inte helt Dukansk men god som bara den.
 
Imorgon Bitti så drar jag och 3 kompisar till Stockholm för att åka på en 2 dagars Kryssning till Helsingfors. Ett event som SMC (Sveriges Motorcyklister) anordnar.
Vi skall också gå på MC Mässa i Helsingfors på Lördag vilket kommer att bli trevligt så Bloggen kommer att uppdateras på Söndag eller Måndag.
 
Och Ja, Jag har min planerade "Fuskar Helg" denna helg men maten ska jag försöka hålla så dukansk som möjligt men en det Alkohol kommer det att bli då det blir en massa roligt på Båten.
 
Dagens Måltider
Frukost: A-Fil med frön
Lunch: Omelett med Kalkonbacon och 2 carlsbröd med Philliost
Middag: Köttfärssoppa hos mina Föräldrar
Mellanmål: Kokt ägg
 
Dagens Motion har varit dålig 😉
25 minuters promenad med Gizmo
3286 steg
2,96 km
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0