Cruisefasen Dag 36

Dagens Vikt: 86,0 kg (-0,1)

6:e Veckan Avklarad och jag är inte nöjd med att bara gått ner 0,2 kg!
Meen om jag ser det Positiva så gick jag upp 1,5 kg under gångna helgen så från Måndag har jag faktiskt gått ner 1,7 kg :-)

Vikt: 86,0 kg (-7,0) -1,17 kg/ vecka
Fett: 27,6% (-3,7) oförändrat
Hals: 40,5 cm (-2,5)
Bröst: 105 cm (-7,0) oförändrat
Midja: 102 cm (-6,0) oförändrat
Stuss: 101 cm (-3,0) oförändrat

Så nu ny vecka och nya friska tag så förhoppningsvis så skall Vågen hoppa ett stort skutt ner på viktskalan!!

Har ikväll varit på Afterwork med ÖMCC vilket var jättetrevligt, god kycklinggryta med grönsaker och vatten blev det för mig! Sedan hem till Hanna och Ida för lite myskväll med bubbelvatten och morötter 👍🏽💪🏽👏🏽.

Dagens Måltider
Frukost: A-Fil, Carlsbröd med ägg
Lunch: Keso, ägg och kesobiffar
Middag: Kycklinggryta och grönsaker
Kvällsgott: Morotsstavar 

Dagens Motion
2 x 15 minuters promenad m Gizmo
6899 steg
5,66 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0