Cruisefasen Dag 42

Dagens Vikt: 85,5 kg (0,0)
 
Va glad jag blev imorse när vågen visade samma vikt som igår 😀
 
Idag har allt funkat kanonbra men kanske lite dålig Variation på Maten tyvärr.
Tog iaf fram rätt malåda idag men det var så mycket i den så det blev både Lunch och Middag av den.
Så nu är det bara att hålla tummarna att vågen är min Kompis imorgon bitti och visar mycket minus 👍🏽
 
Nu har jag tömt frysen på alla matlådor så nästa vecka blir det att göra storkok och fylla upp en massa nya matlådor med olika Dukan maträtter.
 
* Kesobiffar (Proteindagar)
* Kättfärslimpa (Proteindagar)
* Ugnsstekt Kycklingfile (Proteindagar)
* Ugnsstekt Kalkonfile (Proteindagar)
* Taco Gratäng (Grönsaksdagar)
* Mustig Köttfärssoppa (Grönsaksdagar)
* Kycklingsoppa (Grönsaksdagar)
* Biffgryta Cajun (Grönsaksdagar)
* Snabblagad Coq au Vin (Kycklinggryta) (Grönsaksdagar)
* Dukan Lasagne (Grönsaksdagar)
* Köttgryta (Grönsaksdagar)
 
När detta är klart så klarar jag mig säkert i 2 månader 😬

Dagens Måltider
Frukost: A-Fil med frön
Lunch: Köttfärspanna, ägg och Keso
Middag: Köttfärapanna, ägg och Keso
Mellanmål: 2 kokta ägg

3261 Steg
2,8 km
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0