Cruisefasen Dag 50

Dagens Vikt: 84,2 kg (-0,7)
 
Jäklar vad tiden går fort när man har roligt 😉
Nu har jag hållit på med Dukan i 50 dagar och jag kan fortfarande stå för att detta är den bästa dieten EVER!!!
Det har inte gått lika bra som det gjorde 2011-2012 men ligger man på ett snitt på 1,1 kg/ vecka på 8 veckor så kan man inta vara annat än nöjd :-)
 
Vikt: 84,2 kg (-8,8) -1,1 kg/ vecka
BMI: 29,13 (-3,02)
Fett: 26,6% (-4,7%) 
Hals: 40 cm (-3,0) oförändrat
Bröst: 105 cm (-7,0) oförändrat
Midja: 101 cm (-7,0) oförändrat
Stuss: 100 cm (-4,0) oförändrat

Fick för övrigt vara barnvakt till denna underbara Luna 💖🌙 i veckan när Mamma skulle till tandläkaren. Så då är det tur att Morfar har ett ganska fritt jobb 😘


Har också tillbringat några timmar i garaget denna vecka och pysslat lite med Motorcykeln. Nya värmehandtag har blivit monterade 👍🏽


Idag Fredag så blev det snabblunch men gött som tusan var det 😋
Ps. Jag åt INTE skinnet på Kycklinglåren😬
Ikväll har jag fortsatt att poppa musik och lagat mat så nu kan jag stoltsera med ytterligare ett gäng matlådor i frysen 👏🏽👏🏽
Kycklinggryta (Coq au Vin)

Dukansk Tacogratäng

2 stycken Köttfärslimpor, en Dukansk till mig och en till Hanna 😉

Dagens Måltider
Frukost: 2 st ägg
Lunch: 2 kycklinglår utan skinn
Middag: Tacogratäng

2111 steg
2,0 km

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0