Cruisfasen Dag 34

Dagens Vikt: 86,5 kg (-0,7)
 
1 kg borta av de 1,3 kg jag gick upp i helgen på Båtresan till Helsingfors, så ME HAPPY :-)
 
Jag blev också VÄLDIGT Glad idag då en av killarna på jobbet kommer fram till mig och säger.
- Roger, den där dieten du håller på med fungerar verkligen!
- Va, säger jag, hur kan du veta det??
Jo säger Andreas, man ser på dig att du likson skiner samt att man ser att du blivit tunnare!
 
Imponerad att en Kille, en manlig arbetskompis verkligen säger så och det gör mig mera taggad och Glad!!

Dagens Måltider
Frukost: A-Fil med frön och carlsbröd med ägg.
Lunch: Grillad Kyckling
Middag: Köttfärslimpa, Keso och ägg

Dagens Motion. 
20 min promenad med Gizmo
4257 steg
3,69 km
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0