Cruisfasen Dag 37

Dagens Vikt: 85,7 kg (-0,3)

Jag älskar att vakna och se dessa ting varje morgon.
Mina döttrars kollage som dom gjorde för några år sedan samt Tavlan med detas hand och fotavtryck som jag fick i Julklapp ❤️❤️❤️



Idag har det varit full fart från att jag vaknade fram till kl. 15:00!!
Först ut och skottade infarten, sedan tog jag en långpromenad med Gizmo och sedan blev det frukost.
Därefter gick jag upp till Grannen och lånade hans snöslunga så jag kunde skotta altanen och soldecket.


Sedan duscha och iväg och handla inför kvällens Taco och myskväll med Melodifestivalen mm.

Dagens Måltider
Frukost: A-Fil med frön och ett ägg
Lunch: Carls bröd, färskost och ägg
Middag: Tacos m grönsaker
Mellanmål: Grönsaker och Tacodipp

Dagens Motion
40 min promenad m Gizmo
30 min snöskottning
6515 steg
5,29 km



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0