Cruisfasen dag 41

Dagens Vikt: 85,5 kg (-0,1)

Ingen bra dag idag 😔
Faktiskt första dagen som jag fuskat utan att det var planerat!
Först tog jag fram fel matlĂ„da ur frysen till middagen, och dĂ„ jag va lite stressad Ă„t jag Ă€ndĂ„ upp delar av den dĂ„ jag inte hann göra annan mat, men va fortfarande hungrig 🙄
Sedan va jag till en kompis och nĂ€r jag kom dit fick jag reda pĂ„ att hans fru fyllde Ă„r och dĂ„ stĂ€llde dom fram SMÖRGÅSTÅRTA!!!!!!!!!
Vem FAAN kan motsÄ smörgÄstÄrta nÀr man Àr Hungrig????
Tog en liten bit men har trots det sĂ„ dĂ„ligt samvete 😱😱😱.
SÄ vÄgen visar nog STORT Plus imorgon skulle jag tro!!!!

Dagens MĂ„ltider
Frukost: A-Fil med frön
Lunch: Carlsbröd, Kalkonbacon och Àgg
Middag: SkinklĂ„da m pasta đŸ˜±
MellanmĂ„l: En bit smörgĂ„stĂ„rta đŸ˜«

Dagens Motion
Ingen promenad idag heller
2665 steg
2,38 km


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0