Attackfasen dag 5

Vaknar upp till ännu en isande kall dag :-(
Tur är väl att man är ledig imorgon och får ta lite sovmorgon!

Efter jobbet idag så blir det att städa och tvätta då det inte blev av igår då jag gick i sängs ganska tidigt pga frossan jag fick efter promenaden med Gizmo.

Blev en promenad med Magnus och Gizmo efter jobbet och det var skönt trots att det var nästan -15 grader ute.
Sedan städade jag lite och tvättade 2 maskiner, vek bort tvätten från förra veckan samt lagade mat till mig och Hanna 😉
Sedan blev det 2 plåtar frökex också som är bra att ha som mellanmål medben skinkskiva på eller ett skivat ägg 😋

Dagens Måltider.
Frukost: fil, frön och ett ägg
Lunch: fil, frön och frökex med skinka och ägg
Middag: smaksatt keso och köttfärslimpa.
Mellanmål: 1 ägg och några frökex

Dagens Resultat
Vikt: +0,1 kg (-1,2 kg)
Steg: 10.458
Km: 7,86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0