Attackfasen dag 7

-23,4 grader ute och det är detta som gör att jag HATAR Vintern 😡😡😡
Tacka vet jag Sol och Värme 🤓
Jobbat idag men snart är det helg igen så jag klagar inte. Det blev lite matlagning idag också så nu har man några matlådor till att njuta av.
Smet till Kesobiffar
17 kesobiffar blev det och så gjorde jag köttfärslimpa till Hanna. Efter middagen klädde jag på mig för att ta en kort promenad med Gizmo trots att det var -21 grader ute. Men när vi hade gått en dryg kilometer så tänkte jag va faan, vi fortsätter, så vi gick vår vanliga rutt plus några hundratals meter extra när vi liks är på G så det blev ca 6,5 km och jag kände mig så nöjd :-)
Det gäller att va bra klädd när det är kallt ute. Imorgon bitti är det Veckovägning och Veckomätning så jag håller tummarna att det går bättre än i Morse  👍🏼👍🏽👍🏾
Dagens Måltider.
Frukost: 2 ägg 2 frökex och vatten
Lunch: stekt ägg och fläskfile
Middag: kesobiffar & Kesoröra
Mellanmål: Fil med frön å Havrekli
 
Dagens Resultat
Vikt: +0,3 kg (-1,5 kg)
 
Dagens Motion
12.020 steg
9,31 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0