Cruisefasen Dag 11

Dagens Vikt: 89 kg (+-0)
 
Dagen började inte så bra då jag hade ställt väckaren på 06:20 och skulle ha god tid på mig att kliva upp och äta en frukost innan jag skulle vara på Jobbet 07:00!
Men av någon anledning så ringde inte Väckaren och jag vaknade 07:08 och klev upp, Borstade tänderna och klädde på mig, sedan fick jag väcka Hanna då hon inte heller var vaken så frukosten fick vänta tills tills Lunchen då alla Bilar var utplanerade och jag fick en stund över på jobbet.
Men va tusan Brunch är ju inte helt fel på en Måndag heller 😃
Annars så har helgen gått kanonbra med både mat och kvällsgott, så inget fusk har förekommit.
Och att gå upp 0,2 kg på 3 dagar med Protein+Grönsaker är ju riktigt bra fast man ändå skulle vilja ha ett minus varenda dag men så är det ju inte i verkliga livet tyvärr.
 
Kör ju lite av en "Dukan Challange" denna gång och då Jämför jag min viktnergång 2016 med den viktnergång jag hade 2011/ 2012 och denna vecka 3 i Cruisefasen så gick jag ner 0,5 kg 2011 och den har jag tänkt att slå.
 
Dagens Måltider
Frunch: Fil och frön samt Kalkonbacon frittata
Middag: Hemgjord Hamburgare med keso och stekt ägg
Mellanmål: Frökex & 0,2% hallonkvarg
 
Dagens Motion
30 minuters Promenad
20 minuters Snöskottning
9473 steg
6,47 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0