Cruisefasen Dag 15 (Vecka 3 avslutad)

Dagens Vikt: 88,0 kg (-0,4) 
 
Totalt -5,0 kg på 3 veckor ger ett snitt 1,67 kg/ vecka.
Övriga resultat efter 3 veckor
BMI: 30,45 (-1,70)
Fett: 28,7 % (-2,6)
Hals: 41 cm (-1,5)
Bröst: 108 cm (-4,0)
Midja: 105 cm (-3,0)
Stuss: 102 cm (-2,0)
 
               I am so Happy
 
 Nu har jag kört Dukan i 3 veckor och jag måste säga att faan va mycket bättre det känns denna gång!
2011 så var jag inte riktigt 100 på allt jag fick äta och inte fick äta så det tog ett bra tag att komma på trots att 100-Listan också fanns då men jag va lite slarvigare men iofs så funkade det ju då också.
 
Men denna gång är jag mera medveten om vad som är okej och vad som inte är det.
Carls bröd tex har jag aldrig gjort så det var första gången igår kväll och jag kan inte fatta varför jag inte gjort det förr?? Man kan ju använda det brödet till så mycket såsom Pizzabotten, Hamburgebröd, Varma mackor, Smörgåstårta mm :-)      
 
Dagens Måltider
Frukost: Fil, Frön, 2 Carlsbröd med Philadelphia, ägg, räkor och Tzatziki, Kaffe och Bubbelvatten
Lunch: Grillad Kyckling
Middag: Ugnstekt Kalkonfilé, Rotsaksstrips och Tzatsiki
Mellanmål: 2 kokta ägg
 
Dagens Motion
60 minuters Promenad 
10509 steg
8,01 km
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0