Cruisefasen Dag 18

Dagens Vikt: 87,8 kg (-0,2)
 
Ett minus efter helgens Grönsaksdagar är så Välkommet trots att det bara var -0,2 kg så är det ett minus.
 
Idag så skall en Jobbarkompis komma och hämta våran Katt Maja och ta hem henne på prov för att se om hon kanske kan trivas ute på landet då jag själv känner att jag inte hinner med Henne.

Är ju tyvärr ingen Djurmänniska trots att vi haft djur av olika slag senaste 15-20 åren men det är ju inte jag som varit drivande i dessa frågor då.

Men nu när jag själv bestämmer hur jag vill ha det är Djur den sista prioriteringen på min Lista.

 
Dagens Måltider
Frukost: Fil, frön, Carlsbröd, Philliost och ägg
Lunch: Grillad kyckling och 1 kokt ägg
Middag: Carlsbröd, stekt ägg, Kalkonbacon, Tzatziki och grillsås
Mellanmål: Lite Hallonkvarg 0,2% 
 
Dagens Motion
60 minuters Promenad med Mange
9276 steg
6,84 km
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0