Cruisefasen Dag 21

Dagens Vikt: 87,4 kg (-0,1)
 
Totalt -0,6 kg denna vecka är ju jättebra men jag hoppas ändå på ett litet extra tapp tills imorgon Bitti för då har jag hållit på i 4 veckor och senast 2011 så hade jag efter 4 veckor gått ner 5,8 kg.
Så på dessa bilder från 2011 skiljer det 5,8 kg  
 
 
Då det inte blev någon storstädning igår så tänkte jag ta tag i det ikväll efter Jobbet men det blir nog bara dammtorkning och städning av Toalett då jag ska hinna med en Promenad samt att Hockeyn börjar 19:00.
Så resterande städning får bli ett Fredags nöje istället.
 
Dagens Måltider
Frukost: A-Fil med frön
Lunch: Grillad kyckling
Middag: Köttfärspanna
Mellanmål: 2 ägg, 2 carlsbröd med skinka, lite Hallonkvarg

Dagens Motion
60 minuters promenad
8699 steg
6,69 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0