Cruisefasen Dag 4

Dagens Vikt: 90,7 kg (+0,5)
 
Hmm??
Trots bra med Mat igår och en långpromenad och INGET fusk så visar vågen plus 0,5 kg :-(
Som jag skrev igår så kan ett minus vända snabbt till ett plus och det är därför jag väger mig varje dag!!
 
Jag måste bara säga att SATAN Va jag känner mig taggad och jag blir mer och mer taggad för varje dag som går!
Och det bästa är att jag kan jämföra varje veckovägning med förra gången då jag har allt uppskrivet 👍🏼👍🏼👍🏼.
Tur också att man har "Vi Dukanare" på Facebook som var ett stort stöd för mig senast jag körde Dukan som värst.
Det enda sorliga är att det är flera från det gamla Dukangänget som "misslyckats" som jag har gjort. Men det Roliga är att vi även denna gång får peppa varandra och förhoppningsvis klarar vi av det denna gång och kan leva normalviktiga resten av våra liv :-)
 
Som jag kände innan Jul var att allt va blä, och det spelade ingen roll vad man hade på sig man tyckte man såg ut som en mupp i allt 😔
Det värsta tycker jag att man Aldrig känner sig Fin 😢😢
Men jag kommer ihåg känslan när jag kände mig fin och tycke det va roligt att prova kläder för då fanns massor som satt bra och man kände sig snygg, fin och attraktiv 😉
Och det är den känslan jag vill hitta igen så därför ska jag lyckas 💖💖💖
 
Dagens Måltider.
Frukost: Fil, frön och ett ägg
Lunch: Kesobiffar och kesoröra
Middag: Köttfärspanna och keso
Mellanmål: Ägg och några frökex
 
Dagens Motion.
70 minuters promenad
11,050 steg
8,29 km
30 minuters Snöskottning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0