Cruisefasen Dag 6

Dagens Vikt: 89,5 kg (-0,8)
 
Jag ligger lite före i vikt från 2011 denna vecka :-)
Tycker det känns inspirerande att ha ett mål att försöka uppnå varje vecka för att förhoppningsvis få bättre resultat och bli lite taggad i samma veva.
 
Fick förresten en Julklapp idagarna som jag hämtade idag!
Fick ett Gåvokort av Sundfrakt och då valde jag nya Grillredskap till Webern.
Riktigt fina grejor tycker jag 👍🏼
 
Dagens Måltider
Frukost: 2 kokta ägg
Lunch: Köttfärspanna och Keso
Middag: Köttfärspanna och Keso
Mellanmål: Fil och frön samt några frökex med 3% Färskost (Vitlök)
 
Skulle egentligen ha vilodag men en liten promenad har ingen dött av 😉
 
Dagens Motion
50 minuters Promenad
9491 steg
7,47 km

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som promenerar varje dag. Själv fuskar jag ofta nu när det är kallt och ruggväder med de enl Dukan obl promenaderna. Men jag har ändå hittills lyckats gå ner 20 kg sen den 21/9-15.

Svar: Skönt att komma ut och få lite frisk luft när man sitter inne på kontor hela dagarna!
Men bra Jobbat, 20 kg är på knappt 4 månader är ju kanonbra, tummen upp 👍🏽
Roger Östman

2016-01-14 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0