Cruisefasen Dag 8

Dagens Vikt: 88,8 kg (-0,3)
 
Totalt efter 2 Veckor ser det ut så här och jag har nu lämnat 90-Talet 🙄
Vikt: 88,8 kg (-4,2)
Fett% 29,1% (-2,2)
Hals: 41,5 cm (-1,0)
Bröst: 109 cm (-3,0)
Midja: 106 cm (-2,0)
Stuss: 102 cm (-2,0)
 
Nu har jag bara 0,8 kg till första delmålet och 2 veckor kvar att hinna uppnå det på!
Kan vara så att jag fegat lite men jag har räknat på att i snitt gå ner 1,25 kg/ vecka vilket kändes som tufft men i dagsläget känns det fantasktiskt bra må jag säga 😉
Men allt kan hända och 2011 gick jag "bara" ner 0,5 kg tredje veckan!
 
Idag är det ju Fredag också och i normala fall så brukar det bli Tacos och ett glas vin medans maten tillagas men ikväll frångår jag alla traditioner och har plockat fram några matlådor ur frysen från Garageinvigningen jag hade den 12 december som består av Ris och Creolsk Gryta.
Jag gör sonika så att jag tar bort riset och äter bara grytan med en grönsallad. Nja, grytan är inte så Dukansk kanske men det är dumt att låta god mat gå till spillo så jag offrar mig ikväll.
Jag behöver också plastlådorna till att fylla på nya goda Dukan rätter framöver.
 
 
 
Så jag önskar Er alla som läser min Blogg en Trevlig helg.
 
Dagens Måltider
Frukost: 2 kokta ägg
Lunch: Resten av min grillade Kyckling
Middag: Köttfärslimpa och sallad
Mellanmål: Fil och frön
Fredags Mys: Frökex med Cream Bonjour samt 1/2 burk Pro Pudding Caramel och 2 morötter
 
Dagens Motion
55 minuters Promenad
10.870 steg
8,54 km
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0