Cruisefasen Dag 9

Dagens Vikt: 88,9 kg (+0,1)
 
Steg upp ovanligt tidigt för att vara mig på en Lördag, men före nyår så hade man iofs tömt en flaska vin på fredskvällen och kanske nån ÖL eller mera så då låg man till 11. Men nu när jag inte dricker så vaknar men i tid.
 
Skaffade förresten en snarkskena för en vecka sedan då jag tyckt att jag sovit dåligt och Hanna säger att "Pappa jag hör dig snarka Jättehögt" till saken hör att hon har sitt sovrum i källaren med stängd dörr 🙄🙄🙄.
Men skenan fungerar och hon säger att nu hör hon inget 👏👏
 
Fick igår reda på att en God vän till mig tog sitt liv i Onsdags genom att hoppa från Höga Kusten Bron 😢😢😢
En person som jag haft så mycket att göra med via fotbollen och en fantastisk snäll person som alltid varit glad och tagit sig tid att prata!
Men tyvärr så verkar Kevin ha haft det fruktansvärt jobbigt då man väljer en sådan utväg 😔
Vila i Frid Käre Vän, du är och Kommer att vara saknad, inte minst av dina fina söner och resten av din familj 💖💖💖
 
Dagens Måltider
Frukost: Fil och frön samt kesofrittata med kalkonbacon
Lunch: Vitkålssoppa
Middag: Creolsk Gryta och Sallad
Mellanmål: Kokt ägg och en morot
Kvällsgott: Frökex m Creame Bonjour
 
Dagens Motion
50 minuters Promenad
9613 steg
7,10 km



 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️

2016-01-16 @ 23:26:17
Postat av: Anonym

❤️

2016-01-16 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0