Cruisfasen Dag 1

Äntligen fredag och idag får man lägga till Grönsaker vilket är välkommet.
Så efter jobbet blir det att åka och handla lite för att förbereda helgens måltider.
Tänkte ta och göra bland annat en Vitkålssoppa med Köttfärs som kan vara bra att kunna ha till luncherna på Cruisedagarna. Lätt att göra och god som tusan och den går att frysa in :-)
 
Under Cruisfasen skall jag köra som jag gjorde 2011-2012 dvs Protein Måndag-Torsdag och Protein/ Grönsaker Fredag-Söndag. Testade varannan dag samt 5/5 men det var ingen höjdare tycker jag. 
Jag fick mera swung i viktnergången av att köra 4/3 och det är lättare att köra Proteindagar under veckan och då få lyxa till det på Helgen med lite "Godare" maträtter :-)
 
Denna bild är från 2012 i augusti och då vägde jag 73 kg och i närheten av den vikten skulla vara underbart 👍🏼

Dagens Måltider.
Frukost: Fil med frön och ett ägg samt ett glas vatten
Lunch: Stekt ägg och skinka
Middag: Vitkålssoppa m Köttfärs
Mellanmål: Ägg och några frökex

Dagens Motion
Totalt 80 minuters Promenad
11,820 steg
8,87 km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0