Cruisfasen Dag 2

Vikt: 90,5 kg (-0,3)
 
Åter igen en kall dag med -23 grader 👎🏽
Man längtar ännu mera nu till Våren pga denna jävla kyla, och allt fryser nästan sönder!
Men trots kylan tog jag mig en 70 minuters promenad och bara man pälsar på sig med flera lager kläder så går det hyffsat. Idag frös jag bara om händerna så det var att åka in till stan och köpa mig ett par tumhandskar i skinn som man kan ha tunna extra vantar i 👍🏽

Sen var vi bjudna på middag hos Emma och Pontus och jag talade om för Emma innan att jag äter enligt Dukan nu så det vore snällt om hon höll sig till vad jag får äta. Hon hade gjort vegitariska biffar med bönor och morötter å det va faktiskt gott. Men inget kag själv skulle göra tyvärr 😜.
Sedan höll Luna lite teater för oss 💖
Hon förskte gömma sig i korgen men den var aningen för liten 😂
 
Dagens Måltider.
Frukost: Fil, frön och ett ägg
Lunch: Vitkålssoppa och 2 fröbröd
Middag: Vegitariska biffar, sallad och vitlökssås
Mellanmål: 1/2 burk Vaniljkesella
 
Dagens Motion
70 minuter Promenad
10.647 steg
8,43 km
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0