Cruisfasen Dag 3

Dagens Vikt: 90,2 kg (-0,3)
 
Bra start på Cruisefasen, -0,5 kg på två dagar är ju kanon 😉
Men då vet man att det svänger fort och minus kan vändas till plus och det är bara kroppen som vet varför!
Så att hålla sig från småfusk kan vara skillnaden mellan succe och fiasko 🙄
 
Idag är det också kallt som faan å nu vill man att temperaturen ska stiga lite så man inte behöver frysa bara man sticker ut näsan genom dörren 😡
Dagen går annars i Innebandyns tecken även denna Söndag då Hanna har 2 matcher idag. Första matchen mot Nätra vann dom med 4-2 och andra matchen mot JÄBO vann tjejerna också med 3-1 👏👏👏👏
Efter Innebandyn åkte Hanna till sin Mamma och när jag kom hem klädde jag om ich drog ut på en promenad. Det var så underbart skönt så jag bara gick och gick och när jag kom hem hade jag gått i 80 minuter 👍🏽👏🙄
 
Dagens Lunch bestod av Chili Con Carna, Morötter, Roman Bönor och blomkål. Mycket gott 😜
 
Dagens Måltider
Frukost: Fil, frön och ett ägg
Lunch: Chili Con Carne och grönsaker
Middag: Chili Con Carne och keso
Mellanmål: 1/2 burk vanilj kesälla
 
Dagens Motion
80 minuters Promenad
11.746 steg
8,97 km
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0