Cruisfasen Dag 16

Dagens Vikt: 87,8 kg (-0,2)

Igår gjorde jag ugnsbakad Kalkon Filé och Rotfrukt Strips vilket va det godaste jag ätit på Väldigt länge 😋
Körde stripsen i min Tefal Altifty utan fett och dom va så fruktansvärt goda och mycket mera smak än vanliga potatis Strips så dessa kommer jag att äta ofta på mina grönsaksdagar 👍🏼

Idag Har jag varit på Stan en sväng och då blev det ett par nya Blend Jeans då jag bara har ett enda par Jeans som jag kan ha! Blev till och med en storlek mindre än jag hade 👍🏼
Det ligger 8-10 par byxor och ett gäng skjortor i garderoben som bara väntar på att bli använda av mig 🙄
När jag gick ner sist så gjorde jag mig av med alla stora kläder så de jag har köpt senaste åren är väl använda kan jag lova.
Men om några veckor så kommer jag nog i några av byxorna och skjortorna!
9 par skjortor som jag inte kan ha 😕

10 par Byxor/ Shorts som inte passar😕
Så fördelen när jag gått ner till min målvikt som är 76 kg är att jag inte behöver köpa nya kläder 😜

Annars ikväll blir det Hockey HV71-Modo 18:30 och jag hoppas mitt Modo tar 3 nya sköna poäng och får lite häng på Rögle och Malmö 👍🏽.

Dagens Måltider
Frukost: Fil, frön, Carlsbröd med Ägg, räkor och Philadelphia ost.
Lunch: Vitkålssoppa och 10%ig fetaost 
Middag: Rotfruktsstrips, tacoköttfärs och grönsaker.
Mellanmål/ Kvällsmys: Vaniljkvarg 

Dagens Motion
60 minuters Promenad
10.258 steg
8,09 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0