Midsommar, Semester och en massa MC

Hej alla sköna folk.
Tänkte ge Er lite pepp och info inför kommande Semester, Midsommar mm.
För egen räkning tar jag fr.o.m Midsommarafton Semester men inte från Dukan helt. Nä jag kommer att köra på så länge möjligheterna finns då jag kommer att vara på resande fot en hel del på Min Kawasaki.
Tyvärr finns det inte så mycket utrymme för att vara 100% Strikt men jag ska iaf ge det ett försök.

Men till Er andra vill jag bara säga, Kämpa på och sätt upp en bild på Kylskåpet HUR ni vill se ut och ha det som sporre!
Se till att ha rostbiff, köttfärs, kyckling, skinka, keso (Huvva) mm i kylskåpet så behöver ni inte gå hungriga å Drick vatten ofta.
Ha nu en Underbar Semester alla, ingen nämnd ingen glömd 👍🏽🇸🇪☀️😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0