Veckovägning och Killkväll

Dagens Vikt 92,8 kg (-0,7)
Totalt efter 2 veckor -2,2 kg
 
Igår hade jag ett skutt upp på 0,4 kg trots att jag hade hållit mina smartpoints och även sparat 2 stycken från i Onsdags men då är det ju bra att man väger sig varje dag så man kan tänka efter en gång extra innan man stoppar något i munnen :-)
 
Ikväll så ska jag och min bästa kompis Jonny ha en liten killkväll.
Vi börjar kvällen hemma hos mig med lite snacks och nått gott att dricka. Sedan ska vi åka buss in till stan och gå på MC Klubbens After Work och äta Blodbröd, fläsk och Vitsås och därefter ska vi gå på Hockey och se Modo-AIK för att sedan se hur kvällen blir. Så ikväll så torde det nog gå en och annan poäng av Veckobonusen.
Ha nu en trevlig helg för som ni ser det ska jag ha.
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0