Går ju bra detta :-)

Dagens Vikt: 93,1 kg (-1,9)
 
Igår kom det första av det där vita helvetet och idag så spöregnar det!!!
Jag är inte byggd för vinter så nu kommer det att bli 5-6 månader av pina innan Våren kommer.
Men det är bara att gilla läget och göra det bästa av saken.
Idag är det 14 dagar sedan jag "Började" med VV och jag måste säga att jag är glatt överraskad.
Jag äter i princip vad jag vill och jag kan dricka vin och öl bara jag håller koll och planerar när jag ska göra det och det är lätt att hålla koll på mina smart Points i appen.
Kan inte säga att jag motionerar men jag skriver in mina dagliga steg och får på så sätt också en sporre att tex ta trappan istället för hissen, parkerar bilen lite längre bort på parkeringen, tar en extra runda på fabriken trots att det inte är min postvecka och så vidare.
Men jag kommer att börja med promenader då vädret stabiliserar sig.
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0