Testar Viktväktarna

Måndag 2018-10-15 råkade jag ställa mig på vågen och det skulle jag inte ha gjort, Eller?
Den visade "All Time High" 😔
95 JÄVLA Kilo och tanken slog mig att nu måste jag faan göra något åt saken!
(null)
 
Jag har en jobbar kollega som i somras började med viktväktarna och gav det 5+ då man kunde ta det som Friskvårdspeng på Jobbet.
Sagt och gjort så blev man medlem i 12 månader 💪🏽.
Så jag kommer att ta med mig Dukan tänket på denna resa då jag vet att dukan fungerar men bara för att man inte ska behöva göra 2 rätter när man lagar middag så kommer jag att äta allt som resten av familjen äter men då med vissa undantag.
Så häng på så kör vi 👍🏽😉👌🏽
// Roger
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0