Viktväktarna Dag 1-8

Jag kör första veckan i ett enda inlägg.
 
Nu har det gått en vecka sedan jag började med Viktväktarna och jag tycker det har fungerat bra.
Min fru har gjort ett fantastiskt jobb genom att göra mat som både jag och alla andra i familjen tycker om.
Motionen har jag inte riktigt kommit igång med men jag har iaf gått 2 promenader denna vecka på drygt 20 minuter och en tredje promenad blir det idag på lunchen. Men jag har iaf gått mellan 4200-11000 steg varje dag.
 
Ikväll ska jag med jobbet på Pinchos och jag har försökt kolla vad som är mest VV vänligt för mig så det blir nog Stekta räkor, Kycklingspett, Plankstek, Haloumi Fries och kanske vitlöksstekta champinjoner.
Men hur jag ska räkna några Points det har jag ingen aning om men det löser sig nog :-)
 
Min veckovägning sker på fredagar  men jag va tvungen att kolla hur de första 8 dagarna gått.
Startvikt 95,0 kg
Dagens vikt: 93,9 kg (-1,1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0