Viktväktarna dag 9

Dagens Vikt: 83,9 kg (-1,1)
 
Igår var vi på Pinchos och det gick faktiskt bra att välja mat, dock var det lite svårare att poängsätta den.
Men jag drog till lite så jag hamnade på noll Smartpoints men jag lånade 10 från min Veckobonus och det var de 2 glas rött vin som rådde för det :-)
Det går ganska bra och är hyffsat lätt med VV och man lär sig ju hela tiden vad man kan och inte kan äta.
Men så var det ju med Dukan också, ja där kanske det var lite svårare då man inte hade nån hemsida med sökmotor att luta sig mot. Samt att i VV-appen kan man scanna livsmedel för att få fram vad varje portion kostar i Points.
Ska faktiskt mäta mig idag så jag kan se hur formen förändras på denna "Gubbe" :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0